loading...
اندرويدي ها
partizan بازدید : 404 یکشنبه 29 مرداد 1391 نظرات (1)

اس ام اس خنده دار

 

یعنی‌ اگه رو نوشابه نمی نوشتن “خنک بنوشید” ،
من میجوشوندم بعد میخوردم !!!

.
یه گوسفند رو سوار یه پورشه کن، خود به خود خوش تیپ،خوش استایل، مرد زندگی، شاهزاده رویاها
و فرد ایده آل ۹۵% دخترها میشه!والا !
.

آهنگ غمگین گوش میکنم مامانم میگه چته؟ چی شده؟ کی گذاشته   رفته؟ چرا تو خودتی؟ آخ بمیری که بچمو اینطوری کردی  !

آهنگ شاد گوش میکنم  میگه خبرمرگش برگشت؟ الان باهاته؟ کیه طرف؟ چه شکلیه؟ دوسش داری؟ چند بار دیدیش؟  
.

 

یه خانوم همسایه داریم که هر وقت میخواد پارک دوبل کنه ،من با نیم کیلو تخمه میشینم تو تراس نیگاش میکنم …
اصن یه وضیه هااااااااا

.

 

   هر چی فک میکنم این مورچه   بالدار چیزی نمیتونه باشه جز حاصل رابطه نامشروع بین پشه و مورچه.. واقعا خجالت   آوره

 

.

 

یکی دکتر میشه..
یکی مهندس میشه..
.
.
.
.
منم درس عبرت شدم برا بقیه!!!

.

بعد ۳۰ سال هنوز نتونستن   آب پاش ماشین رو یه جوری درست کنن که ۵ تا ماشین بغلی و عقبی و جلویی رو آب پاشی   نکنه! شیشه پاک کن ماشین رو که میزنی باس از همه اتوبان معذرت خواهی کنی  
.

بهترین لحظه زمانیست که فکر میکنی فراموشت کردم
اما ناگهان اس ام اسی میرسه که فکر میکنی منم
اما میبینی ایرانسل بوده !

.

کانون فرهنگی آموزش قلمچی اعلام کرد که اصغر فرهادی از سال اول دبیرستان در آزمون های این موسسه شرکت میکرده !!!

.

.ما همون نسلی هستیم که وقتی بمیریم هم، باید   از اون دنیا به مامانمون زنگ بزنیم بگیم "رسیدیم  "!!!!!

.

یارو زنگ میزنه رستوران میگه غذا چی دارید ؟
خانمه میگه : پیتزا ، جوجه کباب ، کوبیده ، مرغ ، استیک
یارو میگه خوش بحالتون ما تو یخچال کوفت هم نداریم !

....

منبع: گروه ساحل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مجموعه عظیم بازی های با کیفیت HD اندروید لینک خرید و توضیحات http://buyonline.dayanshop.net/products/view/471
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ايا علاقه مند هستيد اين سايت به فعاليت خودش ادامه دهد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 367
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 177
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 1,745
  • باردید دیروز : 1,187
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 11,508
  • بازدید ماه : 27,205
  • بازدید سال : 112,626
  • بازدید کلی : 3,041,688